Így múlt el a nagy európai autómárkák piaci dicsősége az elmúlt két évtizedben
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
Teljesen megváltozhat az elektromos járművek megítélése, ha a gyakorlatban is olyan jó lesz a kínai Greater Bay Technology új akkumulátor-technológiája, mint ahogy állítják: ez pár perc alatt optimális hőmérsékletűre tudja melegíteni a telepet, ami így hidegben is gyorsan töltődhet fel. Méghozzá tényleg sebesen, akár 1000 kilométeres hatótávot is elérve.
Élesben először egy német városba tartó elektromos busszal fogja tesztelni a vezeték nélküli töltési technológiáját az Electreon. Később lakossági, kereskedelmi és önvezető flották töltéséről is gondoskodna ezzel a módszerrel a vállalat.
A Mercedes prémiumautók helyett, luxuskocsikat akar gyártani, amely a leginkább az éppen nálunk készülő modellek helyzetét érinti alapjaiban.
Egyre konkrétabb információk jelennek meg, milyen járművek készülnek majd nálunk. A bajor márka meghatározó autójának elektromos verzióját gyártják majd itt.
A járműipart átmenetileg térdre kényszerítő koronavírus-járvány sem tudta megállítani az elektromos autók térnyerését, éves szinten változatlanul kétszámjegyű növekedést mutatnak az eladási számok. Az e-mobilitás azonban jóval több, mint a tisztán elektromos, vagy hibrid járművek összessége: az utolsó kilométer megtétele is egyre inkább az áramra épül, s az elektromos rollerek, robogók és kerékpárok piaca is rendületlenül növekszik.